Με την προβολή αυτής της εικόνας, καθώς και με άλλες από συλλογές του Κωνσταντίνου Αθανασίου, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το έργο του πρωτοπόρου καλλιτέχνη φωτογράφου στο πλαίσιο ενός μαθήματος σχετικά με το κίνημα το νεοκλασικισμού του 19ου αιώνα. Ο διδάσκων παρακινεί τους μαθητές να βγάλουν συμπεράσματα σχετικά με τη θεματική των φωτογραφιών του Αθανασίου και να προβληματιστούν πάνω σε αυτήν την επιλογή, συνδέοντάς τη με το ευρύτερο καλλιτεχνικό ρεύμα που επικρατούσε εκείνη την εποχή. Επιπλέον θα μπορούσε να ανατεθεί σε ομάδα μαθητών ο εντοπισμός του χώρου από όπου ο φωτογράφος είχε τη συγκεκριμένη οπτική γωνία, προκειμένου να τραβήξουν μια σύγχρονη φωτογραφία από το ίδιο σημείο. Με αυτό τον τρόπο, συγκρίνοντας τη σύγχρονη με την παλιά φωτογραφία, μπορούν να προβούν σε παρατηρήσεις σχετικά με τις μεταβολές που έχει υποστεί το αστικό τοπίο στην ευρύτερη περιοχή.