Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει τη συγκεκριμένη εικόνα ως εισαγωγή στη διδασκαλία της ενότητας για τον εμφύλιο πόλεμο. Πιο συγκεκριμένα μπορεί αρχικά να προβάλει τη συγκεκριμένη εικόνα στον βιντεοπροβολέα και τις σχετικές με αυτήν πληροφορίες, όπως τον τόπο, τον χρόνο που τραβήχτηκε η φωτογραφία και τον φωτογράφο που την τράβηξε. Οι μαθητές, αφού σχολιάσουν την εικόνα, μπορούν να κάνουν κάποιες υποθέσεις για τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που πιθανόν επικρατούσαν στην Ελλάδα, στην Αθήνα και στις άλλες πόλεις, μετά την αποχώρηση των Γερμανών. Στη συνέχεια οι μαθητές μπορούν να ανατρέξουν στο σχολικό τους εγχειρίδιο ή και σε άλλες επιστημονικές ιστορικές πηγές που θα επιλέξουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού για να απαντήσουν στα συγκεκριμένα ερωτήματα. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα βοηθήσει τα παιδιά να εμβαθύνουν στις αιτίες που οδήγησαν στον εμφύλιο πόλεμο που ακολούθησε.