Στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, γίνεται αναφορά για τη δημιουργία Υπουργείων, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες. Γίνεται συζήτηση για το ρόλο, τις παρεμβάσεις και τις προδιαγραφές που θα επεδίωκε ένα Υπουργείο Ανοικοδόμησης, όπως αυτό που έγινε Μεταπολεμικά. Επίσης, γίνεται αναφορά για το αντίστοιχο σημερινό Υπουργείο το ΥΠΕΧΩΔΕ (Υπουργείο Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων). Στο μάθημα της Γλώσσας, γράφουν επιχειρηματολογικό κείμενο για τις παρεμβάσεις που θα έκαναν στον τόπο τους, αν αναλάμβαναν το ΥΠΕΧΩΔΕ. Στην Αισθητική Αγωγή, δημιουργούν μακέτα που παρουσιάζει οικοδομήματα της φαντασίας τους. Επίσης, σχεδιάζουν οικοδομήματα της φαντασίας τους. Επισκέπτονται ένα αρχιτεκτονικό γραφείο ή δέχονται στην τάξη τους κάποιον/α αρχιτέκτονα/ισσα και συζητούν για το επάγγελμά του/της.