Το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις μικρές ηλικίες για τις διατροφικές συνήθειες των μικρών παιδιών του 20ου αιώνα. Μέσω αναζήτησης και διερεύνησης αλλά και συλλογής πληροφοριών από μεγαλύτερους οι μαθητές μπορούν να συλλέξουν πληροφορίες για το τι γλυκά-λιχουδιές έτρωγαν οι γονείς τους, οι παππούδες και προπάπποι τους. Μπορεί επίσης να γίνει σύγκριση με το τι τρώνε σήμερα τα παιδιά και η εστίαση να γίνει στην επεξεργασία και το βαθμό που προσφέρουν ή όχι στην υγεία τα σημερινά σκευάσματα. Στη Φυσική, η κατασκευή του μαλλιού της γριάς αποτελεί ένα «γλυκό» παράδειγμα της φυγόκεντρης δύναμης. Ενδιαφέρον παρουσιάζει, αν είναι δυνατόν, οι μαθητές να παρακολουθήσουν την κατασκευή του ή στην καλύτερη περίπτωση να κατασκευάσουν μια μηχανή παρασκευής μαλλιού της γριάς.