Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας. Οι μαθητές καλούνται αρχικά να παρατηρήσουν την εικόνα και να περιγράψουν αναλυτικά τα μέρη από τα οπία αποτελείται η συγκεκριμένη ενδυμασία. Στη συνέχεια μπορούν να συσχετίσουν τον τρόπο ενδυμασίας με το οικονομικό και κοινωνικό πλαίσιο της εποχής. Επίσης, μπορούν να οδηγηθούν σε συμπεράσματα που αφορούν τις γυναικείες επαγγελματικές δραστηριότητες του συγκεκριμένου τόπου και της εποχής. Στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας μπορούν να αναζητήσουν και άλλες εικόνες με θέμα γυναικείες ενδυμασίες διαφορετικών περιοχών και εποχών και να τις παρουσιάσουν στην τάξη με ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής παρουσίασης. Το αντικείμενο, επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό και στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στην ενότητα για την ενδυμασία. Οι μαθητές, αφού περιγράψουν αναλυτικά τα μέρη της συγκεκριμένης ενδυμασίας, μπορούν να αναπτύξουν τις απόψεις τους για τη σχέση ανάμεσα στις ενδυματολογικές επιλογές και το φύλο, το επάγγελμα, την οικονομική και κοινωνική κατάσταση της εποχής. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας η εικόνα μπορεί να λειτουργήσει ως αφόρμηση στην ενότητα για θέματα ισότητας φύλων, για να συζητήσουν οι μαθητές τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία εκείνης της εποχής.