Στο μάθημα της Οδύσσειας, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το σχέδιο κατά τη διδασκαλία της ραψωδίας ν, οπότε ο Οδυσσέας επιστρέφει στο νησί του. Ο εκπαιδευτικός, χρησιμοποιώντας υπολογιστή με σύνδεση στο Διαδίκτυο και βιντεοπροβολέα, προτείνει στους μαθητές να επισκεφθούν το νησί της Ιθάκης μέσω google maps, προκειμένου να γνωρίσουν τις περιοχές του νησιού που σχετίζονται με τον μύθο του Οδυσσέα (όπως το παλάτι του Οδυσσέα, το Σπήλαιο των Νυμφών, το Σπήλαιο του Εύμαιου, το κτήμα του Λαέρτη). Στη συνέχεια παρουσιάζει στους μαθητές το παρόν σχέδιο του Gell, στο οποίο απεικονίζονται τμήματα αρχαίων τειχών στην τοποθεσία Αητός και ενημερώνει τους μαθητές για το ταξίδι του Άγγλου αρχαιολόγου στην Ιθάκη με στόχο να ανακαλύψει κατάλοιπα της ομηρικής εποχής. Τέλος, τονίζει ότι ο Gell ήταν ο πρώτος αρχαιολόγος που υποστήριξε ότι το παλάτι του Οδυσσέα βρίσκεται στην περιοχή Άγιος Αθανάσιος στο ύψωμα Αητός. Ακολούθησαν πολύχρονες ανασκαφές στην περιοχή με τελευταία αυτή των αρχαιολόγων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, η ομάδα των οποίων υποστήριξε με βεβαιότητα το 2012 ότι τα ερείπια του ανακτόρου μυκηναϊκής εποχής που σώζονται στην περιοχή ανήκουν στο ανάκτορο του Οδυσσέα.