Η εκπαιδευτική δραστηριότητα προτείνεται να είναι οργανωμένη σε φύλλα εργασίας, κατάλληλα σχεδιασμένα από τον εκπαιδευτικό. Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, αρχικά καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα συνδυαστικά με τις εικόνες του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης των Αθηνών κατά την κλασική εποχή, οι οποίες περιλαμβάνονται στο σχολικό βιβλίο, και να εντοπίσουν ομοιότητες ή/και διαφορές ως προς τα αρχαία μνημεία και τον περιβάλλοντα χώρο. Στη συνέχεια καλούνται να αναζητήσουν φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες για την περιοχή της Ακρόπολης από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ώστε να δημιουργήσουν μια πολυτροπική παρουσίαση στην οποία θα αποτυπώνουν την ιστορική εξέλιξη του αστικού και φυσικού περιβάλλοντος του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης, καθώς και τις αιτίες που συνέβαλαν στη διαμόρφωσή του.