Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας με στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές ότι η Τέχνη πολύ συχνά συνδέεται με το πολίτευμα που επικρατεί και εκφράζει την ιδεολογία του. Ο εκπαιδευτικός σχεδιάζει συνεργατικές, διερευνητικού τύπου δραστηριότητες, οι οποίες εμπλέκουν τους μαθητές στην αναζήτηση στοιχείων σχετικά με την ιστορία του ναού και τις φάσεις οικοδόμησής του, την πολιτική κατάσταση που κάθε φορά επικρατούσε και την ερμηνεία επιλογής αρχιτεκτονικών και διακοσμητικών στοιχείων με βάση τις πληροφορίες αυτές. Στις δραστηριότητες περιλαμβάνονται αρχικά αναζήτηση σχετικών κειμένων και εικόνων στο διαδίκτυο, επεξεργασία και σύνθεση των πληροφοριών, δημιουργία χρονογραμμής με τις φάσεις οικοδόμησης, εμπλουτισμένης με υπερσυνδέσμους που παραπέμπουν στα αρχιτεκτονικά στοιχεία (π.χ. ρυθμός, μέγεθος) και τα πολιτεύματα που επικρατούσαν (τυραννίδα, δημοκρατία, ρωμαιοκρατία). Αφού μελετήσουν τη χρονογραμμή, οι μαθητές υποδυόμενοι το ρόλο του ιστορικού που πρόκειται να δημοσιεύσει άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό, ερμηνεύουν την επιλογή των αρχιτεκτονικών στοιχείων με βάση τα πολιτικά καθεστώτα. Η εικόνα μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί διαθεματικά (Αισθητική Αγωγή, Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία) σε συνδυασμό με σύγχρονες φωτογραφίες του ναού και της γύρω περιοχής, με σκοπό να εντάξουν οι μαθητές το μνημείο στο σύγχρονο αστικό τοπίο. Η διαθεματική αυτή προσέγγιση περιλαμβάνει έρευνα, επίσκεψη, συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού, έκθεση φωτογραφίας, δημιουργία αφίσας και άλλων πολυτροπικών κειμένων.