Οι μαθητές παρατηρούν και περιγράφουν την εικόνα. Με αφόρμηση την εικόνα, αρχίζει μια συζήτηση για την ιστορία της Αιγύπτου. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναθέσει στους μαθητές να αναζητήσουν και άλλες εικόνες της πυραμίδας του Χέοπα ώστε να δουν την πυραμίδα από όλες τις πλευρές της εξωτερικά και εσωτερικά αλλά και άλλες πυραμίδες που υπάρχουν, όπως οι πυραμίδες του Χεφρήνος και του Μυκερίνου στη Γκίζα και να ερευνήσουν το σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκαν οι πυραμίδες. Είναι σημαντικό να κατανοήσουν ότι οι τεράστιες επίπεδες επιφάνειες της αιγυπτιακής γης, σε συνδυασμό με την ανάγκη των ηγεμόνων να επιβληθούν μέσω των έργων τους, οδήγησαν στην κατασκευή μνημείων που επιβάλλονταν με τον όγκο. Επίσης, καλό είναι να παρακολουθήσουν και βίντεο ώστε να δουν πώς είναι η πυραμίδα ή και να περιηγηθούν εικονικά στα μνημεία της Γκίζας. Μετά, οι μαθητές θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια παρουσίαση με τις πυραμίδες της Αιγύπτου.