Με αφορμή την εικόνα του μαθησιακού αντικειμένου, οι μαθητές συζητούν για την εξωτερική εμφάνιση των γυναικών, οι οποίες βρίσκονταν σε καθεστώς δουλείας, για τις συνθήκες ζωής τους και αναζητούν πληροφορίες για τον θεσμό της δουλείας, στην αρχαία Ελλάδα, στο Βυζάντιο, στην Οθωμανική αυτοκρατορία, στην Κίνα του 19ου αιώνα, (όπως προκύπτει από τα βιβλία της Ιζαμπέλ Αλιέντε). Στη συνέχεια, συνθέτουν μία σχετική εργασία, εστιάζοντας στην κυρίαρχη μορφή δουλείας για τις γυναίκες. Επίσης, οι μαθητές θα μπορούσαν να μελετήσουν τους αγώνες που έγιναν για την κατάργηση της δουλείας και να τους συσχετίσουν με το γυναικείο κίνημα. Επιπλέον, θα μπορούσαν οι μαθητές να διερευνήσουν τις σύγχρονες μορφές δουλείας, που υφίστανται τα κορίτσια και οι γυναίκες και να γράψουν ένα σχετικό άρθρο για την ιστοσελίδα του σχολείου τους.