Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το σχέδιο στο μάθημα Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας σε δραστηριότητα ιστορικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές μελετούν την εικόνα του εικονιζόμενου έφιππου Τάταρου ως οπτική πηγή μόνη ή και σε συνδυασμό με ανάλογες εικόνες της ίδια περιόδου προκειμένου να διερευνήσουν θέματα σχετικά με την πολυπολισμικότητα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και τις διάφορες εθνοτικές ομάδες που την συγκροτούσαν. Ειδικότερα οι μαθητές μπορούν με αφορμή την εικόνα να παροτρυνθούν να μελετήσουν την παλιότερη και σύγχρονη ιστορία των Τατάρων.
Επιπλέον, το σχέδιο προσφέρεται σε συνδυασμό με άλλα της ίδιας κατηγορίας και προέλευσης να αξιοποιηθεί διδακτικά προκειμένου οι μαθητές να ασκηθούν στον κειμενικό τύπο της περιγραφής, αλλά και να παραγάγουν λόγο σχετικά με τους παράγοντες και τα πρότυπα που διαμορφώνουν τη μόδα και την ενδυμασία σε κάθε εποχή και κοινωνία.
Τέλος, στο μάθημα των Εικαστικών ο εκπαιδευτικός μπορεί να εμπλέξει τους μαθητές σε δραστηριότητα οπτικού γραμματισμού, προκειμένου να μελετήσουν και να σχολιάσουν την τεχνική της φωτοσκίασης κατά την αναπαράσταση ανθρώπινων τύπων και σκηνών της καθημερινότητας αλλά και να επιχειρήσουν τη δημιουργία δικού τους σχεδίου.