Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Μαθηματικών ή στο μάθημα της Ιστορίας, ιδιαίτερα σε project της Τοπικής Ιστορίας, ή σε ένα σχέδιο εργασίας στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης με θέμα το Ευρώ. Οι μαθητές μπορούν να πάρουν αφορμή από το αρχαίο νόμισμα του Γυθείου, να διαβάσουν και να αποκωδικοποιήσουν τα γράμματα που έχει πάνω του, να δουν τις αναπαραστάσεις που έχουν οι δύο όψεις και τι αυτές σημαίνουν. Στη συνέχεια, μπορούν να κάνουν το ίδιο με τα δικά τους νομίσματα του ευρώ, να δουν τι απεικονίζουν, τι συμβολίζουν οι μορφές, από τι υλικό είναι φτιαγμένα, πώς καθορίζεται η αξία ενός κέρματος, τι έχει προβλεφθεί για να τα αναγνωρίζουν τα τυφλά άτομα κ.ά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με τα κέρματα του ευρώ και μπορούν να διοργανώσουν διάφορα παιχνίδια σχετικά με την αξία των νομισμάτων, να κάνουν εικονικές αγορές, να μάθουν να υπολογίζουν τα ρέστα και να παίξουν παιχνίδια ρόλων χρησιμοποιώντας τα.