Σε ότι αφορά τη διδακτική του αξιοποίηση για το Δημοτικό ή / και το Γυμνάσιο, μπορεί να αποτελέσει το ερέθισμα, προκειμένου οι μαθητές να κάνουν υποθέσεις για το είδος της απεικόνισης της αψίδας (αρχιτεκτονικό σχέδιο), να τη συγκρίνουν με άλλου είδους απεικονίσεις, να αντλήσουν πληροφορίες και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές. Στο Λύκειο, στο αντίστοιχο μάθημα, μπορεί να αναλυθούν οι αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες του σχεδίου και να γίνει σύγκριση με άλλα μεταγενέστερα αρχιτεκτονικά σχέδια.