Δραστηριότητες που ενδεικτικά ¨καλούνται¨ οι μαθητές, σε μικρές ομάδες να: 1) να παρατηρήσουν εικόνες από αντίστοιχα τα θαλάσσια μεταφορικά μέσα της εποχής. συνδυαστικά και με άλλες αντίστοιχες εικόνες ή/και παραθέματα, με σκοπό να διατυπώσουν υποθέσεις και να εξάγουν συμπεράσματα λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως: α) επιλογή των θαλάσσιων μεταφορικών μέσων της εποχής. β) το ιστορικό πλαίσιο που συνδέεται με την ύπαρξη των αποικιών, γ) τα θαλάσσια μεταφορικά μέσα της εποχής ως στοιχεία πολιτισμικής κληρονομιάς. 2) Μέσα από το λογισμικό αναζήτησης Google, πραγματοποιούν ¨ εικονικό περίπατο¨ σε θαλάσσια μεταφορικά μέσα της εποχής. 3) να προβούν στη δημιουργία λογισμικού παρουσίασης Power Point κατασκευάζοντας διαφάνειες από σχετικές φωτογραφίες που έχουν συλλέξει και αναφέρονται σε σπουδαία θαλάσσια μεταφορικά μέσα της εποχής. που παρουσιάζονται στους συμμαθητές τους. 4) Προτείνεται η χρήση της εικόνας ως ιστορική πηγή σε θεματική δραστηριότητα αναφορικά με τα θαλάσσια μεταφορικά μέσα της εποχής. Επιπρόσθετα, το (ΜΑ) προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μεγαλύτερους μαθητές με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, ως ιστορική πηγή, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Ιστορίας ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο / Λύκειο με αντικείμενο την ανάδειξη των μεσαιωνικών μεταφορικών μέσων της Μεγάλης Βρετανίας- και όχι μόνο - χάριν μιας νέας αποικιοκρατικής αντίληψης.