Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό, ως εποπτικό υλικό, προκειμένου οι μαθητές/τριες να το διερευνήσουν με στόχο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους. Επιπρόσθετα, ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους/τις μαθητές/τριες να αξιοποιήσουν το σχετικό υλικό και να αναζητήσουν πληροφορίες και από άλλες πηγές, ώστε να συνθέσουν μια σχετική εργασία με τα λιμάνια και τα σημεία αγκυροβόλησης της Θεσσαλονίκης κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.