Η εικόνα, που πιθανολογείται ότι είναι μια ξυλογραφία του Bianco, απεικονίζει άποψη της Μεθώνης στα 1600. Αποτυπώνεται η Μεθώνη από την πλευρά του λιμανιού ενώ διακρίνονται πλεούμενα, μέρος του κάστρου, κτίρια διαφορετικών τύπων, ανεμόμυλοι και μια σημαία να κυματίζει σε ιστό. Η Μεθώνη, κωμόπολη του νομού Μεσσηνίας, έχει σπουδαία ιστορική σημασία, γιατί, εξαιτίας της στρατηγικής της θέσης, έγινε το μήλο της Έριδος για τους κάθε φορά δυνατούς. Στα ομηρικά χρόνια λεγόταν Πήδασσος. Το 1209 κατακτήθηκε από τους Βενετούς ενώ μέχρι το 1828 που απελευθερώθηκε πέρασε διαδοχικά στα χέρια Τούρκων και Βενετών. Η πόλη σήμερα είναι πλούσια σε αρχαία μνημεία, βυζαντινά, βενετσιάνικα και τούρκικα. Σπουδαίο είναι το κάστρο της, που φτιάχτηκε από τους Ενετούς και είναι περιτριγυρισμένο από τη θάλασσα. Ο δημιουργός του έργου ίσως είναι ο μοναχός Noé Biancο. Το έργο βρίσκεται σε χρονικό που δημοσιεύτηκε στα 1600. Η ξυλογραφία είναι η τέχνη της εγχάραξης πάνω σε ξύλινη επιφάνεια αναγλυφικών αναπαραστάσεων.