Στο μάθημα ερευνώ το φυσικό κόσμο και στην ενότητα για τα ερπετά οι μαθητές/ριες γνωρίζουν το ερπετό κροκόδειλος. Εστιάζουν στην περιγραφή του και στον τόπο που ζει.
Ο κροκόδειλος του Νείλου και η θεοποίησή του: Οι μαθητές/ριες αναζητούν το όνομα του θεού και και το σύμβολό του.
Στις ώρες της ευέλικτης ζώνης, οι μαθητές/ριες διαπραγματεύονται το θέμα: Ο Σήφης ο Κροκόδειλος σε φράγμα της Κρήτης. Μπορεί ένας κροκόδειλος να ζήσει σε διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που η φύση έχει προβλέψει; Τι μπορεί να συμβεί;