Στα Θρησκευτικά οι μαθητές περιγράφουν την γκραβούρα, αναδεικνύουν τις λεπτομέρειες του έργου και τους συμβολισμούς του. Αναζητούν εικόνες που απεικονίζουν ιερωμένους άλλων δογμάτων, αν είναι δυνατόν αντίστοιχου ιερατικού βαθμού, βρίσκουν ομοιότητες και διαφορές και προβαίνουν σε ερμηνείες. Επίσης, με αφορμή την εικόνα και το ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για το Κοράνι αλλά και για τα ιερά βιβλία και άλλων θρησκειών.
Στην Ιστορία με αφορμή την γκραβούρα που αποτυπώνει έναν ανθρώπινο τύπο στην Οθωμανική αυτοκρατορία οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν και άλλους ανθρώπινους τύπους και να διαμορφώσουν μια συλλογή. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν έργα του ίδιου δημιουργού που έχει εκδώσει συλλογή η οποία περιέχει τύπους από τον δημόσιο και διοικητικό χώρο της οθωμανικής αυτοκρατορίας.