Η πολύχρωμη παλέτα του δημιουργού μπορεί να εμπνεύσει τους μαθητές, ώστε να πειραματιστούν και οι ίδιοι, στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, με παραλλαγές στο ίδιο θέμα. Σε συνδυασμό με το γλωσσικό μάθημα, σε μια διαθεματική προσέγγιση, μπορεί να αξιοποιηθεί ως αφόρμηση για δημιουργική γραφή. Οι μαιθητές καλούνται να αφηγηθούν (σε παραγωγή γραπτού λόγου) την ιστορία που βλέπουν στην εικόνα. Μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί στο γλωσσικό μάθημα στην παραγωγή λόγου "κριτική έργου τέχνης". Οι μαθητές καλούνται να εφσρμόσουν τις οδηγίες του σχολικού εγχειριδίου για τον τρόπο, με τον οποίο γράφεται ένα κείμενο κριτικής ζωγραφικού πίνακα.