Το έργο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής ως παράδειγμα τεχνικής με μελάνι σε χαρτί. Οι μαθητές μπορούν να αναπαράγουν το έργο, για να ασκηθούν στην τεχνική αυτή. Μια άλλη προσέγγιση είναι η διαθεματική με το μάθημα της Γλώσσας: οι μαθητές, αφού αναπαραγάγουν εικαστικά το έργο, καλούνται να αποδώσουν αφηγηματικά την ιστορία σε σύντομη παραγωγή λόγου. Μια άλλη προσέγγιση είναι αυτή της Ιστορίας της Σύγχρονης Τέχνης. Οι μαθητές συλλέγουν πληροφορίες για το έργο και τον καλλιτέχνη και προσπαθούν να τον κατατάξουν σε ρεύμα. Εάν είναι εύκολο, επισκέπτονται χώρους εκθέσεων σύγχρονης τέχνης ή συνδιαλέγονται με τον δημιουργό μέσω διαδικτύου και αντλούν πληροφορίες για το έργο του.