Ο Ντίκος Βυζάντιος υιοθέτησε από νωρίς ένα προσωπικό ύφος. Στις παραστατικές απεικονίσεις του, όπως έχει γραφτεί, εντάσσονται μορφές σε ένα χώρο παράξενο, σε μια ατμόσφαιρα αινιγματική. Θεωρείται σημαντικός ζωγράφος και ιδιαίτερος, έτσι ώστε το έργο του να προσθέτει σε μια ερευνητική εργασία με θέμα την τέχνη, το περιβάλλον, τον άνθρωπο. Εκτός από το διδακτικό αντικείμενο της αισθητικής αγωγής, ο πίνακας θα μπορούσε να επιλεγεί - από κάθε εκπαιδευτικό - για να προβληματίσει, ως στοιχείο το οποίο υπαινίσσεται την "προβληματική" ή περίπλοκη σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον, το χώρο, τον ιστορικό χρόνο. Λαμβάνοντας υπόψη πως ο εκπαιδευτικός είναι ελεύθερος να αξιοποιήσει ένα έργο τέχνης σε κάθε περίσταση και όπως εκείνος κρίνει, θα μπορούσε το συγκεκριμένο έργο να αξιοποιηθεί ακόμη και στο μάθημα της Γεωμετρίας και της Ιστορίας, τουλάχιστον ως ερέθισμα στοχασμού.