Το ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για την παρακίνηση των μαθητών/τριών στην παραγωγή ενός αφηγηματικού κειμένου στο οποίο θα μπορούσε να συμπεριληφθεί η περιγραφή στοιχείων της εικόνας ή η δημιουργία μιας εντελώς φανταστικής ιστορίας, αξιοποιώντας τόσο το σκηνικό του ζωγραφικού πίνακα όσο και τα εικονιζόμενα σε αυτό πρόσωπα.
Επιπλέον ο ζωγραφικός πίνακας θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για την επιλογή ενός προσώπου μέσα από το πλήθος και την καταγραφή της δικής του διήγησης αναφορικά με την προσωπική του βιογραφία και τους λόγους που τον οδήγησαν να βρεθεί στο συγκεκριμένο χώρο ανάμεσα σε τόσους άλλους διαφορετικούς ανθρώπους.