Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται για την προσέγγιση του έργου και της διαδρομής του Γερμανού ζωγράφου Simon Pasieka. O καλλιτέχνης χαρακτηρίζεται από την τάση του να προκαλεί διάλογο ανάμεσα στον ρεαλισμό και την φαντασία. Κατά συνέπεια είναι δυνατό να αξιοποιηθεί το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο ως αφετηρία για τη δημιουργία από τους μαθητές μιας φανταστικής ιστορίας με στοιχεία συμμετρίας, που προβάλει στο πορτραίτο που απεικονίζεται ως βασικό συστατικό του έργου. Η ιστορία μπορεί να βασιστεί σε σενάριο που θα εμπνευστούν οι μαθητές και να αποδοθεί ως κόμικ. Επίσης, μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να επιχειρήσουν την απεικόνιση με υλικά που θα επιλέξουν οι ίδιοι, του ρεαλιστικού χώρου του έργου και του φανταστικού χώρου που ο ζωγράφος έχει συμπεριλάβει στη δημιουργία του (φυσικό περιβάλλον, αντανάκλαση πορτραίτου-καθρέφτης).