Ο πίνακας μπορεί να αξιοποιηθεί σε ομαδοσυνεργατιικές ή ατομοκεντρικές δραστηριότητες για παραγωγή γραπτού λόγου στο πλαίσιο της δημιουργικής γραφής στο μάθημα της Λογοτεχνίας ή της Νεοελληνικής Γλώσσας. Έτσι, οι μαθητές μπορούν να ‘διαδράσουν’ με τον πίνακα, δημιουργώντας μια ιστορία γύρω από αυτόν, να εκφράσουν τα συναισθήματα που τους προκαλεί ή ακόμη να παραγάγουν συγκεκριμένα είδη λόγου. Ειδικότερα, μπορούν να περιγράψουν τον πίνακα (περιγραφή αντικειμένου), να συντάξουν ένα άρθρο σχετικό με το συγκεκριμένο έργο και τις δραστηριότητες του μουσείου (αναφορά, παρουσίαση) ή να συντάξουν ένα κείμενο κριτικής για τον πίνακα ή το γενικότερο έργο του ζωγράφου. Εκτός τούτων, ο πίνακας μπορεί να αποτελέσει αφορμή για ευρύτερες ομαδοσυνεργατιικές δραστηριότητες γύρω από τη μοντέρνα ζωγραφική, το μουσείο Φρυσίρα και άλλα παρόμοια μουσεία στην Ελλάδα ή διεθνώς, οι οποίες θα εμπλέκουν και το μάθημα των Καλλιτεχνικών.