O ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
1. ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Το σενάριο αφορά το γνωστικό αντικείμενο της Γεωλογίας – Γεωγραφίας και ειδικότερα στη μελέτη του πληθυσμού της γης και να αντιληφθούν τις πολλές σχέσεις και αλληλεξαρτήσεις που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπινων ομάδων και του περιβάλλοντος. 2. ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Γεωλογία- Γεωγραφία Α΄ τάξης Γυμνασίου 3. ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Το σενάριο αυτό επιχειρεί την επίτευξη των διδακτικών στόχων του Α.Π.Σ. της Γεωλογίας –Γεωγραφίας της Α΄ Γυμνασίου για την ενότητα «ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ» υποενότητα «πληθυσμός» 4. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ Προτείνεται η εφαρμογή του σεναρίου να πραγματοποιηθεί στο εργαστήριο της πληροφορικής, οι μαθητές να εργαστούν σε ομάδες των 3-4 ατόμων με τον ανάλογο αριθμό Η/Υ. Είναι δύσκολο όμως οι καθηγητές που διδάσκουν γεωγραφία να έχουν στη διάθεσή τους το εργαστήριο πληροφορικής. Εναλλακτικά προτείνεται το σενάριο να πραγματοποιηθεί με την βοήθεια ενός βιντεοπροβολέα και ενός υπολογιστή στην αίθουσα διδασκαλίας (ή καλύτερα με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα που υπάρχει στα περισσότερα γυμνάσια ). Στην περίπτωση αυτή προτείνεται οι μαθητές να συγκροτούν ανομοιογενείς ομάδες 4-5 ατόμων που κάθονται αντικριστά γύρω από τα θρανία τους. Έτσι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αλληλεπίδραση, αμεσότητα και ανάληψη ρόλων από τους μαθητές (γραμματέας, συντονιστής, παρουσιαστής), ρόλοι που θα εναλλάσσονται κατά τη διάρκεια του σχ. έτους.(Σε αυτή τη διάταξη χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή από τον εκπαιδευτικό γιατί οι μαθητές μπορεί να παρασυρθούν σε συζητήσεις άσχετες με τις δραστηριότητες του μαθήματος). 5. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Θα δοθούν φύλλα εργασίας με τη μορφή «Διερεύνηση απόψεων μαθητών ή πρόκληση του ενδιαφέροντος των μαθητών- παρατήρηση –συμπεράσματα » 6. ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Από τεχνολογικής άποψης Θεωρείται σημαντικό οι μαθητές να κατέχουν βασικές γνώσεις Η/Υ και να είναι εξοικειωμένοι με το περιβάλλον των Wind ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:25:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8498
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γεωγραφία - Γεωλογία Geography - GeologyΓεωγραφία - Γεωλογία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Άννα Πετσούκη
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Άννα Πετσούκη
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Άννα Πετσούκη
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Άννα Πετσούκη
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ