Όλα τα Εκπαιδευτικά Λογισμικά / Πακέτα 2003-2015 Κίρκη/Αμάλθεια Ι
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ / ΠΑΚΕΤΟ
THE GEOMETER'S SKETCHPAD V4.7
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Geometers_Sketchpad_v4.7_CD.zip | 30.66 MB | Zip |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
The Geometer's Sketchpad v4.7
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το «The Geometer's Sketchpad» είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη διδασκαλία της Γεωμετρίας, της Άλγεβρας και της Τριγωνομετρίας. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του στηρίχθηκαν σε πολύχρονες έρευνες στην περιοχή της διδακτικής των μαθηματικών. Είναι ένα διεθνώς δοκιμασμένο εργαλείο μάθησης για το οποίο υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία και τεκμηρίωση.
Το «The Geometer's Sketchpad» είναι ιδανικό για την οργάνωση δραστηριοτήτων διερευνητικής μάθησης στο σχολικό εργαστήριο και στο σπίτι. Αξιοποιεί τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών λαμβάνοντας υπόψη τις νέες τάσεις για διερευνητική προσέγγιση στη σχεδίαση του λογισμικού (με πολλαπλές αναπαραστάσεις, άμεσο χειρισμό κ.τ.λ.). Με τις δυνατότητες που διαθέτει βοηθά στην κατανόηση με ολοκληρωμένο τρόπο εννοιών και διαδικασιών μέσα από την επίλυση προβλημάτων και τον πειραματισμό.
Το «The Geometer's Sketchpad» είναι ένα «ανοικτό» περιβάλλον διερευνητικής μάθησης. Οι δυνατότητές του είναι τόσο ευρείες που αν και αρχικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες της γυμνασιακής εκπαίδευσης σήμερα συνιστάται από την Πέμπτη τάξη του Δημοτικού μέχρι τις τελευταίες τάξεις του Λυκείου. Οι δυνατότητες αυτές το μετέτρεψαν σε ένα εκπαιδευτικό εργαλείο με απεριόριστο αριθμό εφαρμογών. Αν και σχεδιάστηκε αρχικά για Γεωμετρία, σήμερα οι μαθητές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να εξερευνήσουν την Άλγεβρα, την Τριγωνομετρία, την Τέχνη, την Επιστήμη και πολλά άλλα.
Τί μπορείτε να κάνετε με το sketchpad;
1) Να κατασκευάσετε και να μετρήσετε με ακρίβεια γεωμετρικά σχήματα. Να δημιουργήσετε γραφικές παραστάσεις συναρτήσεων και μαθηματικά μοντέλα.
2) Να κατανοήσετε μαθηματικές σχέσεις. Να δείτε μια κατασκευή να κινείται.
3) Να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες κειμένου για να γράψετε σημειώσεις και να προετοιμάσετε μαθηματικές παρουσιάσεις.
4) Έχοντας το sketchpad μπορείτε να διερευνήσετε τα μαθηματικά σε όποιο βάθος θέλετε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
https://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/179
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/edusoft/8531/179
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
δημοτικό,
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9-18
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
(29.95 MB);
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Απαιτείται λειτουργικό σύστημα Windows
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Διάρκεια: 1996-2001
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
δράση:
ΚΙΡΚΗ (Ε24)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Διάρκεια: 1996-2001
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΚΙΡΚΗ (Ε24)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
υποέργο:
THE GEOMETER'S SKETCHPAD
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
THE GEOMETER'S SKETCHPAD
Ανάδοχος υποέργου: Ένωση «Ευκλείδης»
Ανάδοχος υποέργου: Ένωση «Ευκλείδης»
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ελληνικά
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΚΙΡΚΗ),
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΑΜΑΛΘΕΙΑ-Ι),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Μαθηματικά > Άλγεβρα
Μαθηματικά > Τριγωνομετρία
Μαθηματικά > Γεωμετρία
Μαθηματικά > Τριγωνομετρία
Μαθηματικά > Γεωμετρία
ΤΥΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
εργαλείο εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Αντώνης Παρασκευόπουλος, Karen Coe
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
Κατασκευαστής / δημιουργός ξενόγλωσσης (πρωτότυπης) έκδοσης:
Key Curriculum Press
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Karen Coe
Υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού:
Jackiw Nicholas
Σύμβουλος παρακολούθησης σε παιδαγωγικά θέματα:
Jackiw Nicholas, Scott Steketee
Τεχνική ομάδα:
Keith Dean, Jill Binker, Matt Litwin
Συγγραφή σεναρίου:
Steven Chanan
Εξελληνισμός και προσαρμογή:
Ένωση «Ευκλείδης» (Πληροφορική Τεχνογνωσία, Εκδόσεις Καστανιώτη)
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου εξελληνισμού και προσαρμογής:
ΙΤΥΕ
Υπεύθυνος υποέργου εξελληνισμού και προσαρμογής:
Αντώνης Παρασκευόπουλος
Συντονιστής ομάδας εξελληνισμού και προσαρμογής:
Αντώνης Παρασκευόπουλος
Επιστημονικός υπεύθυνος εξελληνισμού και προσαρμογής:
Γιώργος Σορολοπίδης
Τεχνικός σύμβουλος παρακολούθησης υποέργου εξελληνισμού και προσαρμογής:
Χριστίνα Μαρκέα
Παιδαγωγικός σύμβουλος παρακολούθησης υποέργου εξελληνισμού και προσαρμογής:
Γιώργος Πολύζος
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
Πάροχος μεταδεδομένων:
Επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων:
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
Key Curriculum Press,
Ένωση «Ευκλείδης» (Πληροφορική Τεχνογνωσία, Εκδόσεις Καστανιώτη),
ΙΤΥΕ
Εκδότης/ες:
Key Curriculum Press,
Ένωση «Ευκλείδης» (Πληροφορική Τεχνογνωσία, Εκδόσεις Καστανιώτη),
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8531/179
8531/179
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
Η πνευματική ιδιοκτησία του εξελληνισμένου λογισμικού «The Geometer’s SketchPad» ανήκει στην εταιρία KEY CURRICULUM PRESS Inc., δικαιούχο πνευματικής ιδιοκτησίας της αρχικής πρωτότυπης έκδοσης του λογισμικού.
Το ΥΠΑΙΘ έχει αποκτήσει (στο πλαίσιο του έργου ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΑΜΑΛΘΕΙΑ-Ι) χρονικά απεριόριστη άδεια χρήσης του λογισμικού και του συνοδευτικού υλικού για 3.600 τοποθεσίες εκπαίδευσης», δηλαδή σχολεία της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα που λειτουργούν υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ (Δημόσια και Ιδιωτικά), φορείς και υπηρεσίες υποστήριξης της εκπαίδευσης (π.χ...Η πνευματική ιδιοκτησία του εξελληνισμένου λογισμικού «The Geometer’s SketchPad» ανήκει στην εταιρία KEY CURRICULUM PRESS Inc., δικαιούχο πνευματικής ιδιοκτησίας της αρχικής πρωτότυπης έκδοσης του λογισμικού.
Το ΥΠΑΙΘ έχει αποκτήσει (στο πλαίσιο του έργου ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΑΜΑΛΘΕΙΑ-Ι) χρονικά απεριόριστη άδεια χρήσης του λογισμικού και του συνοδευτικού υλικού για 3.600 τοποθεσίες εκπαίδευσης», δηλαδή σχολεία της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα που λειτουργούν υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ (Δημόσια και Ιδιωτικά), φορείς και υπηρεσίες υποστήριξης της εκπαίδευσης (π.χ. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, φορείς τεχνικής στήριξης, υπηρεσίες του ΥπΕΠΘ, Κέντρα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών), σε όλους τους υπολογιστές που βρίσκονται εντός των εγκαταστάσεών τους και για όλους τους εκπαιδευτικούς (δασκάλους και καθηγητές) στους προσωπικούς τους υπολογιστές στο σπίτι.
Επίσης, το ΥΠΑΙΘ έχει αποκτήσει μεταξύ άλλων:
• Χρονικά απεριόριστο δικαίωμα αναπαραγωγής απεριόριστου αριθμού αντιτύπων του CD-ROM του λογισμικού και αντιτύπων συνοδευτικού υλικού σε έντυπη μορφή (μεμονωμένης ή μαζικής και μέσω φορέων ή υπηρεσιών που ενεργούν για λογαριασμό του ΥΠΑΙΘ), για διάθεσή του στους κατέχοντες άδεια χρήσης.
• Χρονικά απεριόριστο δικαίωμα αναπαραγωγής οποιουδήποτε μέρους του συνοδευτικού υλικού (π.χ. εκτύπωση, φωτοτυπίες) από τα σχολεία, για τη διευκόλυνση διεξαγωγής του μαθήματος ή από τους φορείς υποστήριξης της εκπαίδευσης για μη εμπορικούς σκοπούς.
Σελίδα αναφοράς:https://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/179
Περισσότερα
Το ΥΠΑΙΘ έχει αποκτήσει (στο πλαίσιο του έργου ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΑΜΑΛΘΕΙΑ-Ι) χρονικά απεριόριστη άδεια χρήσης του λογισμικού και του συνοδευτικού υλικού για 3.600 τοποθεσίες εκπαίδευσης», δηλαδή σχολεία της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα που λειτουργούν υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ (Δημόσια και Ιδιωτικά), φορείς και υπηρεσίες υποστήριξης της εκπαίδευσης (π.χ...Η πνευματική ιδιοκτησία του εξελληνισμένου λογισμικού «The Geometer’s SketchPad» ανήκει στην εταιρία KEY CURRICULUM PRESS Inc., δικαιούχο πνευματικής ιδιοκτησίας της αρχικής πρωτότυπης έκδοσης του λογισμικού.
Το ΥΠΑΙΘ έχει αποκτήσει (στο πλαίσιο του έργου ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΑΜΑΛΘΕΙΑ-Ι) χρονικά απεριόριστη άδεια χρήσης του λογισμικού και του συνοδευτικού υλικού για 3.600 τοποθεσίες εκπαίδευσης», δηλαδή σχολεία της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα που λειτουργούν υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ (Δημόσια και Ιδιωτικά), φορείς και υπηρεσίες υποστήριξης της εκπαίδευσης (π.χ. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, φορείς τεχνικής στήριξης, υπηρεσίες του ΥπΕΠΘ, Κέντρα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών), σε όλους τους υπολογιστές που βρίσκονται εντός των εγκαταστάσεών τους και για όλους τους εκπαιδευτικούς (δασκάλους και καθηγητές) στους προσωπικούς τους υπολογιστές στο σπίτι.
Επίσης, το ΥΠΑΙΘ έχει αποκτήσει μεταξύ άλλων:
• Χρονικά απεριόριστο δικαίωμα αναπαραγωγής απεριόριστου αριθμού αντιτύπων του CD-ROM του λογισμικού και αντιτύπων συνοδευτικού υλικού σε έντυπη μορφή (μεμονωμένης ή μαζικής και μέσω φορέων ή υπηρεσιών που ενεργούν για λογαριασμό του ΥΠΑΙΘ), για διάθεσή του στους κατέχοντες άδεια χρήσης.
• Χρονικά απεριόριστο δικαίωμα αναπαραγωγής οποιουδήποτε μέρους του συνοδευτικού υλικού (π.χ. εκτύπωση, φωτοτυπίες) από τα σχολεία, για τη διευκόλυνση διεξαγωγής του μαθήματος ή από τους φορείς υποστήριξης της εκπαίδευσης για μη εμπορικούς σκοπούς.
Σελίδα αναφοράς:https://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/179
Περισσότερα
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/edusoft – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
Photodentro Edusoft v3.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.