Όλα τα Εκπαιδευτικά Λογισμικά / Πακέτα
2003-2015
Έργα ΠΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ / ΠΑΚΕΤΟ
ΓΑΛΛΙΚΑ (Α' - Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
×
Για την αναπαραγωγή του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού λογισμικού απαιτείται το πρόσθετο Adobe Flash Player, το οποίο δεν υποστηρίζεται πλέον από τους γνωστότερους φυλλομετρητές και την Αdobe. Το λογισμικό εξακολουθεί να φιλοξενείται στο Φωτόδεντρο στην παρούσα μορφή του για λόγους αρχείου.
Εάν θέλετε όμως να ανοίξετε και να χρησιμοποιήσετε αυτό το εκπαιδευτικό λογισμικό, υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες στις Συχνές Ερωτήσεις. Σε περίπτωση που προχωρήσετε στην εγκατάσταση και χρήση του Adobe Flash Player, σημαίνει πως κατανοείτε τα ενδεχόμενα κενά ασφαλείας του συγκεκριμένου πρόσθετου.

Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Gallika_Gymnasiou.zip | 271.01 MB | Zip | ![]() |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Γαλλικά (Α' - Γ' Γυμνασίου)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η εφαρμογή είναι ένα λογισμικό εξάσκησης της Γαλλικής γλώσσας το οποίο τρέχει σε
πρόγραμμα φυλλομετρητή ιστού (browser). Αποτελείται από ένα κεντρικό γραφικό μενού από το οποίο ο χρήστης (μαθητής) μπορεί να πλοηγηθεί στις επιμέρους ενότητες.
Κάθε ενότητα περιλαμβάνει δραστηριότητες, διαλόγους και παιχνίδια με λέξεις. Οι στόχοι επιτυγχάνονται μέσα από ένα περιβάλλον λειτουργικό και ταυτόχρονα προσφέροντας μια ατμόσφαιρα παιχνιδιού.
Le logiciel en question reflète l’intention des auteurs de créer un matériel supplémentaire fonctionnel qui interviendra dans le processus d’enseignement/apprentissage du français langue étrangère de façon opératoire et en même temps ludique. Il est fondé sur : le Cadre interdisciplinaire du programme d’études (ΔΕΠΠΣ) ; le Programme Analytique d’Etudes du français (ΑΠΣ) ; l’objectif général de l’enseignement/ apprentissage des langues qui consiste à l’acquisition de la compétence à communiquer avec des citoyens d’autres pays et non pas de reproduire des formules stériles et stéréotypées ; les besoins, les spécificités et les caractéristiques de l’apprenant du collège ; l’approche actionnelle telle qu’elle est définie dans le CECR.
Le logiciel en question reflète l’intention des auteurs de créer un matériel supplémentaire fonctionnel qui interviendra dans le processus d’enseignement/apprentissage du français langue étrangère de façon opératoire et en même temps ludique. Il est fondé sur : le Cadre interdisciplinaire du programme d’études (ΔΕΠΠΣ) ; le Programme Analytique d’Etudes du français (ΑΠΣ) ; l’objectif général de l’enseignement/ apprentissage des langues qui consiste à l’acquisition de la compétence à communiquer avec des citoyens d’autres pays et non pas de reproduire des formules stériles et stéréotypées ; les besoins, les spécificités et les caractéristiques de l’apprenant du collège ; l’approche actionnelle telle qu’elle est définie dans le CECR.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξάσκηση των μαθητών σε ενότητες των Γαλλικών
με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
https://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/278
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
https://photodentro.edu.gr/edusoft/retrieve/1240/Gallika_Gymnasiou_pidx001205.zip
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12-15
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
(264.66 MB);
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
πρόσθετο
:
Adobe Flash Player
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
Έργα ΠΙ

Έργα ΠΙ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Διάρκεια: 2000-2006
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΕΠ
Φορείς υλοποίησης: ΙΕΠ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Διάρκεια: 2000-2006
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΕΠ
Φορείς υλοποίησης: ΙΕΠ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
γαλλικά
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Γαλλικά
ΤΥΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
εκπαιδευτικός τίτλος πολυμέσων
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου:
ΙΕΠ
Επιστημονικός υπεύθυνος:
Μπομπέτσης Α., Παληός Γ., Χατζηευστρατίου Ι., Πολύζος Γ.
Δημιουργία:
Δαμάσκου Μ., Λούμου Μ.
Τεχνική επικύρωση αντικειμένου:
Αγγελής Α., Παγώνης Κ.
Παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου:
Γκιοβούσογλου – Καγκά Ε.
Επικύρωση αντικειμένου:
Αλικιώτη Α., Ινάχογλου Χ., Μηλιάδου Α.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
Πάροχος μεταδεδομένων:
Επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων:
Φωτόδεντρο Διαχειριστής
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΙΕΠ
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ,
ΙΕΠ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8531/278
8531/278
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneΣελίδα αναφοράς:
https://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/278
Αναλυτικά στοιχεία άδειας

Περισσότερα
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/edusoft – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών, Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης (ΔιΕΤΕΠ)
Photodentro Edusoft v3.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.