Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα 2010-2023 Ιστορία Μυθολογία
ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΤΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
hist341_mythologia_diakrisi_mythoy_istorias_2018_v1.0.zip | 7.57 MB | Zip |
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Διάρκεια: 2017-2018
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Διάρκεια: 2017-2018
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Ιστορία > Μυθολογία > Ήρωες και Ημίθεοι
Ιστορία > Μυθολογία > Αργολικός Κύκλος
Ιστορία > Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.) > Ηγετικές προσωπικότητες
Ιστορία > Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία > Ηγετικές προσωπικότητες
εποικοδομητισμός > εμπειρική μάθηση
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
8521/11124
Σελίδα αναφοράς:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11124
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.