Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα 2010-2023 Φυσικές Επιστήμες - Βιολογία Βιολογία Γυμνασίου
ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΜΟΝΟΫΒΡΙΔΙΣΜΟΥ
Για την αναπαραγωγή του συγκεκριμένου μαθησιακού αντικειμένου απαιτείται το πρόσθετο Adobe Flash Player, το οποίο δεν υποστηρίζεται πλέον από τους γνωστότερους φυλλομετρητές και την Αdobe. Το μαθησιακό αντικείμενο εξακολουθεί να φιλοξενείται στο Φωτόδεντρο στην παρούσα μορφή του για λόγους αρχείου, έως ότου επικαιροποιηθεί.
Εάν θέλετε όμως να ανοίξετε και να χρησιμοποιήσετε αυτό το μαθησιακό αντικείμενο, υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες στις Συχνές Ερωτήσεις. Σε περίπτωση που προχωρήσετε στην εγκατάσταση και χρήση του Adobe Flash Player, σημαίνει πως κατανοείτε τα ενδεχόμενα κενά ασφαλείας του συγκεκριμένου πρόσθετου.
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.funder???: ΥΠΑΙΘ
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.funding???: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.funding-framework???: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.duration???: 2010-2015
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.contractor???: ΙΤΥΕ
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.coordinator???: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.partners???: ΙΤΥΕ
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.funder???: ΥΠΑΙΘ
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.funding???: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.funding-framework???: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.duration???: 2010-2015
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.contractor???: ΙΤΥΕ
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.coordinator???: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
???metadata.lom.lifecycle-contribute-role.project.partners???: ΙΤΥΕ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > επίλυση προβλήματος
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
8521/3168
???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.metadata.lom.rights.links.reference???:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3168
???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.metadata.lom.rights.links.details???
???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.metadata.lom.rights.links.more???
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.