ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
1. Τα σήματα οδικής κυκλοφορίας

Φύλλο Εργασίας 1: Μελετούμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας

Διδακτικοί Στόχοι

Οι Μ:

  • να αναπτύξουν γνώση για τη χρησιμότητα που έχουν τα σήματα οδικής κυκλοφορίας
  • να αναγνωρίσουν τη διαφορετική σημασία των χρωμάτων στα σήματα οδικής κυκλοφορίας
  • να ερευνήσουν τη σημασία της λέξης «σήμα»
  • να συζητήσουν για τις κατηγορίες των σημάτων οδικής κυκλοφορίας
  • να αναπτύξουν ομαδικές δεξιότητες διερεύνησης
  • να ανακοινώσουν στην ολομέλεια της τάξης τους τα αποτελέσματα - συμπεράσματα της έρευνάς τους.

Διακλαδικές Διασυνδέσεις

· Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:
- Οι ΜΟ ερευνούν τη σημασία της λέξης «σήμα»
- Οι ΜΟ ανακοινώνουν προφορικά τα αποτελέσματα της έρευνάς τους.

· Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής είναι οι ακόλουθες:

- Οι ΜΟ καλούνται να συζητήσουν για τη σημασία των σημάτων οδικής κυκλοφορίας.

Διαθεματικές Έννοιες

Αλληλεπίδραση, Επικοινωνία

Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες

Αρχικά οι Μ καλούνται να διατυπώσουν τις απόψεις τους σχετικά με το τι είναι τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και ποια είναι η χρησιμότητά τους. Ως αφόρμηση παρουσιάζεται μια εικόνα όπου υπάρχουν δρόμοι, πλατείες, φανάρια και σήματα οδικής κυκλοφορίας.

Στη συνέχεια οι ΜΟ ερευνούν στο λογισμικό και σε άλλες πηγές:

  • τη σημασία των χρωμάτων στα σήματα οδικής κυκλοφορίας
  • τη σημασία της λέξης «σήμα»
  • τη χρησιμότητα των σημάτων οδικής κυκλοφορίας
  • τις κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται τα σήματα οδικής κυκλοφορίας.

Αφού οι ΜΟ ολοκληρώσουν την έρευνά τους ανακοινώνουν στην ολομέλεια της τάξης τα αποτελέσματα της αναζήτησής τους.

Ο χρόνος που προτείνεται για την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική ώρα.