ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
1. Τα σήματα οδικής κυκλοφορίας

Φύλλο Εργασίας 4: Δοκιμάζουμε τις γνώσεις μας

Διδακτικοί Στόχοι

Οι Μ:

  • να εφαρμόσουν στην πράξη τις γνώσεις τους για βασικά σήματα οδικής κυκλοφορίας
  • να αντιστοιχίσουν τα σήματα οδικής κυκλοφορίας με τη σημασία τους.

Διακλαδικές Διασυνδέσεις

· Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής είναι οι ακόλουθες:

  • Οι ΜΟ καλούνται να συζητήσουν για τη σημασία των σημάτων οδικής κυκλοφορίας.

Διαθεματικές Έννοιες

Αλληλεπίδραση, Επικοινωνία, Μονάδα - Σύνολο, Ομοιότητα - Διαφορά

Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες

Αρχικά, για τον προσανατολισμός χρησιμοποιείται μια εικόνα από το λογισμικό, η οποία παρουσιάζει έναν ποδηλάτη μπροστά από το σήμα οδικής κυκλοφορίας ΣΤΟΠ. Ο Δ καλεί τους μαθητές να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με το τι πρέπει να κάνει ο ποδηλάτης βλέποντας το συγκεκριμένο σήμα οδικής κυκλοφορίας.

Στη συνέχεια, οι Μ να αντιστοιχίσουν τέσσερα σήματα οδικής κυκλοφορίας με τις πληροφορίες που αυτά μας δίνουν. Επίσης, τους ζητείται να συμπληρώσουν μια εικόνα του λογισμικού με τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, τα οποία λείπουν (η δραστηριότητα είναι προτιμότερο να γίνει στο λογισμικό και όχι στο τυπωμένο φύλλο εργασίας).

Τέλος, οι μαθητές καλούνται να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους αντιστοιχίζοντας κάποια σήματα οδικής κυκλοφορίας με τις σημασίες τους και να επιλέξουν τις σωστές απαντήσεις στις ερωτήσεις που ακολουθούν.

Για την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου φύλλου εργασίας απαιτείται μία διδακτική ώρα.