Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες
|
Το φύλλο εργασίας ξεκινά με τη
φωτογραφία ενός τροχονόμου και ένα σύντομο σχετικό ποίημα.
Χρησιμοποιώντας για τον προσανατολισμό τα παραπάνω στοιχεία οι Μ
καλούνται να συνθέσουν ένα δικό τους ποίημα αναφορικά με τους φωτεινούς
σηματοδότες. Στη συνέχεια, ζητείται από τους M να απαντήσουν σε
ερωτήματα σχετικά με τη χρησιμότητα του τροχονόμου και του φωτεινού
σηματοδότη στις διασταυρώσεις. Οι M πρέπει να περιγράψουν τον τρόπο με
τον οποίο οφείλουν να ενεργήσουν σε διάφορες καταστάσεις, όπου
τροχονόμος και φωτεινός σηματοδότης συνυπάρχουν σε κάποια διασταύρωση.
Τέλος, οι Μ καλούνται να
χρωματίσουν με τα κατάλληλα χρώματα ένα φωτεινό σηματοδότη για
τροχοφόρα, να αντιστοιχίσουν τα «σήματα» του τροχονόμου – φωτεινού
σηματοδότη με τις πληροφορίες που μας δίνουν και τη συμπεριφορά που
οφείλουμε να επιδείξουμε βλέποντάς τα. Ο χρόνος που προβλέπεται για την
ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική
ώρα.
|