ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
3. Παίζουμε με ασφάλεια

Φύλλο Εργασίας 1: Πού παίζουμε με ασφάλεια;

Διδακτικοί Στόχοι

Οι Μ:

  • να συζητήσουν για τη χρησιμότητα που έχουν τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, ώστε να παίζουν ασφαλείς
  • να εκφράσουν προφορικά και γραπτά τις απόψεις τους για τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να παίζουν με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια.

Διακλαδικές Διασυνδέσεις

Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:

- Οι Μ εκφράζουν προφορικά και γραπτά τις απόψεις τους.

Διαθεματικές Έννοιες

Αλληλεπίδραση, Επικοινωνία

Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες

Αρχικά δίνονται στους Μ σήματα οδικής κυκλοφορίας που «προειδοποιούν» τους οδηγούς, ώστε να είναι προσεκτικοί όταν περνούν από σημεία στα οποία παίζουν παιδιά. Οι Μ καλούνται να επιχειρηματολογήσουν για τη σημασία των σημάτων και να αναφέρουν σε ποια μέρη τα συναντούμε. Επίσης καλούνται να επιχειρηματολογήσουν για σχετικά θέματα, όπως:

  • για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη σας, κινδυνεύουμε όταν παίζουμε στο δρόμο;
  • ποιοι είναι οι χώροι όπου μπορούμε να παίζουμε με ασφάλεια;
  • αν φτιάχναμε μια πινακίδα κοντά σε χώρο που παίζουμε τι θα γράφαμε σ’ αυτήν;

Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν σχετικές με το ασφαλές παιχνίδι προτάσεις, καθώς και να τις επεκτείνουν.