ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
3. Παίζουμε με ασφάλεια

Φύλλο Εργασίας 2: Αναγνωρίζουμε τους κίνδυνους στα παιχνίδια μας

Διδακτικοί Στόχοι

Οι Μ:

  • να αναγνωρίσουν πιθανούς κινδύνους κατά τη διάρκεια παιχνιδιών στην πλατεία και στο δρόμο
  • να ερευνήσουν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν για να παίζουν με ασφάλεια στο δρόμο, στην πλατεία και στο πεζοδρόμιο
  • να καταγράψουν οδηγίες/να διατυπώσουν συμβουλές για ασφαλές παιχνίδι.

Διακλαδικές Διασυνδέσεις

Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:
- Οι Μ εκφράζουν προφορικά και γραπτά τις απόψεις τους
- Οι ΜΟ συζητούν και καταγράφουν τις προτάσεις τους για παιχνίδι χωρίς κινδύνους.

Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής είναι οι ακόλουθες:
- Οι Μ ενημερώνονται για τους χώρους όπου μπορούν να παίζουν με ασφάλεια και για τους κινδύνους που κρύβουν τα παιχνίδια.

Διαθεματικές Έννοιες

Αλληλεπίδραση, Επικοινωνία, Σύστημα, Διάσταση

Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες

Αρχικά οι Μ καλούνται να αναζητήσουν στο λεξικό τη σημασία της λέξης «κίνδυνος» και να γράψουν δυο προτάσεις χρησιμοποιώντας τη λέξη αυτή. Στη συνέχεια, πλοηγούνται στην ενότητα «Τι χρειάζεται να γνωρίζουμε;» και συζητούν για τους κινδύνους που κρύβουν τα παιχνίδια στο δρόμο, στην πλατεία, σε ελεύθερο χώρο και για τις ενέργειες που πρέπει ή δεν πρέπει να κάνουμε ώστε να είμαστε ασφαλείς όταν παίζουμε.