ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
5. Επιβάτες αυτοκινήτων και μέσων μεταφοράς

Φύλλο Εργασίας 4 : Φίλε …. επιβάτη

Διδακτικοί Στόχοι

Οι Μ:

  • να εφαρμόσουν στην πράξη τις γνώσεις τους για επιθυμητές συμπεριφορές των επιβατών στα μέσα μαζικής μεταφοράς
  • να επιλέξουν τη σωστή συμπεριφορά που πρέπει να επιδεικνύουν κάθε φορά ως επιβάτες λεωφορείου και τρένου.

Διαθεματικές Έννοιες

Αλληλεπίδραση, Διάσταση, Μονάδα - Σύνολο

Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες

Για τον προσανατολισμό των μαθητών δίνεται μια φωτογραφία στην οποία παρουσιάζονται διάφορες, σωστές και λανθασμένες συμπεριφορές επιβατών λεωφορείου. Με βάση αυτή την εικόνα πραγματοποιείται συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης.

Ακολουθεί σταυρόλεξο σχετικό με τη συμπεριφορά των επιβατών αυτοκινήτου, καθώς και των επιβατών μέσων μαζικής μεταφοράς. Στη συνέχεια, οι Μ καλούνται να συμπληρώσουν με συγκεκριμένες λέξεις τα κενά των προτάσεων στη δραστηριότητα «Φίλοι επιβάτες ... ». Ακολουθούν δύο ακόμη σχετικές δραστηριότητες. Η πρώτη δραστηριότητα τιτλοφορείται «Επιβάτης σε τρένο» και η δεύτερη «Επιβάτες σε λεωφορείο». Και οι δύο δραστηριότητες αφορούν στην επιλογή της σωστής απάντησης κάθε φορά.

Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική ώρα.