ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
6. Κυκλοφορούμε με το ποδήλατό μας

Φύλλο Εργασίας 4 : Αν έχεις γνώσεις και ικανότητες ... είσαι πιο ασφαλής!

Διδακτικοί Στόχοι

Οι Μ:

  • να εφαρμόσουν στην πράξη τις γνώσεις που απέκτησαν για μια ασφαλή πορεία με το ποδήλατο
  • να αναγνωρίσουν συγκεκριμένες κινήσεις ποδηλατών.

Διαθεματικές Έννοιες

Αλληλεπίδραση, Διάσταση, Επικοινωνία, Ομοιότητα - Διαφορά

Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες

Αρχικά οι Μ καλούνται να εκφράσουν τις απόψεις τους αναφορικά με τη σημασία της λέξης «ικανότητες». Μπορούν να αναζητήσουν σχετικές πληροφορίες στο λεξικό του λογισμικού, στη «Βιβλιοθήκη μας», σε εγκυκλοπαίδεια, στο διαδίκτυο κ.λπ.

Στη συνέχεια, οι Μ καλούνται να συμπληρώσουν τη δραστηριότητα «Ένας ενημερωμένος ποδηλάτης», όπου πρέπει να επιλέξουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν. Ακολουθεί και δεύτερη δραστηριότητα με τίτλο «Φίλοι ποδηλάτες...», όπου οι Μ καλούνται να συμπληρώσουν τα κενά ορισμένων προτάσεων με λέξεις που δίνονται. Στη συνέχεια, υπάρχουν φωτογραφίες με χαρακτηριστικές κινήσεις ποδηλάτη, και ζητείται από τους Μ να γράψουν τι σημαίνει το σήμα που κάνει ο ποδηλάτης.

Ακολούθως, οι μαθητές πραγματοποιούν στο λογισμικό την αλληλεπιδραστική δραστηριότητα που τιτλοφορείται «Άδεια οδήγησης ποδηλάτου», κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Δραστηριότητες». Η δραστηριότητα αυτή «δοκιμάζει» τις γνώσεις των μαθητών, προκειμένου αυτοί να αποκτήσουν «άδεια οδήγησης ποδηλάτου».

Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική ώρα.