|
Ζούμε με ασφάλεια στον τόπο μας
|
Φύλλο εργασίας 2: Φωτιά, φωτιά … το
199!
|
Διδακτικοί Στόχοι |
Οι Μ:
|
Διακλαδικές Διασυνδέσεις |
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα των Μαθηματικών είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα των Εικαστικών είναι οι ακόλουθες: |
Διαθεματικές Έννοιες |
Διάσταση: (η σταδιακή αντίληψη του χώρου και του χρόνου ως απαραίτητα στοιχείο για την ορθή αντιμετώπιση κινδύνων από φυσικά φαινόμενα, όπως η φωτιά) Επικοινωνία: (δημιουργία σχεδίου δράσης, δημιουργία ενημερωτικής αφίσας, επισκέψεις και ενημέρωση μαθητών) Μονάδα – Σύνολο: (ο συντονισμός των ενεργειών των ατόμων αλλά και του συνόλου -π.χ. υπηρεσιών- για την πρόληψη κινδύνων από τα φυσικά φαινόμενα και τη σωστή αντιμετώπιση, η δράση των μαθητών για ευαισθητοποίηση και άλλων, η δημιουργία σχεδίου δράσης) Σύστημα: (ταξινόμηση των σημείων του σχολείου που αποτελούν κίνδυνο για την εκδήλωση πυρκαγιάς στο σχολείο) Αλληλεπίδραση: (αλληλεπίδραση φυσικών φαινομένων και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος) |
Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες |
Οι Μ καλούνται να γράψουν πώς μπορεί να ξεκινήσει μια φωτιά στο δάσος ή στο σπίτι, αφού πρώτα ερευνήσουν στο λογισμικό την ενότητα που αφορά τις πυρκαγιές. Στη συνέχεια οι ΜΟ ερευνούν στο λογισμικό και σε άλλες πηγές τα παρακάτω θέματα:
Αφού οι Μ ολοκληρώσουν την έρευνά τους ανακοινώνουν στην ολομέλεια της τάξης τα αποτελέσματα της αναζήτησής τους. Στη συνέχεια οι Μ συνεργάζονται για να παρουσιάσουν ένα δικό τους σχέδιο δράσης, για να προστατευτούν σε περίπτωση πυρκαγιάς στο χώρο του σχολείου. Ο χρόνος που απαιτείται για την πραγμάτευση του συγκεκριμένου φύλλου εργασίας σε συνδυασμό με την αξιοποίηση υλικού του λογισμικού είναι (τουλάχιστον) δύο διδακτικές ώρες. |