|
Ζούμε με ασφάλεια στον τόπο μας
|
Φύλλο εργασίας 3:
Προσοχή, κίνδυνος πλημμύρας!
|
Διακτικοί Στόχοι |
Οι Μ:
|
Διακλαδικές Διασυνδέσεις |
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα των Μαθηματικών και των Εικαστικών είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα της Γεωγραφίας είναι οι ακόλουθες: |
Διαθεματικές Έννοιες |
Διάσταση: (η σταδιακή αντίληψη του χώρου και του χρόνου ως απαραίτητα στοιχεία για την ορθή αντιμετώπιση κινδύνων από φυσικά φαινόμενα, όπως η πλημμύρα) Επικοινωνία: (δημιουργία σχεδίου δράσης σε περίπτωση πλημμύρας, δημιουργία ενημερωτικής αφίσας, επισκέψεις και ενημέρωση μαθητών) Μονάδα – Σύνολο: (ο συντονισμός των ενεργειών των ατόμων αλλά και του συνόλου -π.χ. υπηρεσιών- για την πρόληψη κινδύνων από τα φυσικά φαινόμενα και τη σωστή αντιμετώπιση, η δράση των μαθητών για ευαισθητοποίηση και άλλων, η δημιουργία σχεδίου δράσης) Σύστημα: (ταξινόμηση των σημείων του σχολείου που χρειάζονται καθαρισμό για την πρόληψη σε περίπτωση πλημμύρας) Αλληλεπίδραση: (αλληλεπίδραση φυσικών φαινομένων και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος) |
Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες |
Οι Μ καλούνται να γράψουν ποιες περιοχές κινδυνεύουν περισσότερο από πλημμύρα αφού πρώτα ερευνήσουν στο λογισμικό την ενότητα που αφορά στις πλημμύρες. Στη συνέχεια οι Μ, χωρισμένοι σε ομάδες, ερευνούν στο λογισμικό και σε άλλες πηγές:
Αφού οι Μ ολοκληρώσουν την έρευνά τους ανακοινώνουν στην ολομέλεια της τάξης τα αποτελέσματα της αναζήτησής τους. Τέλος οι Μ καλούνται να φτιάξουν μια αφίσα με θέμα: «Πώς προστατευόμαστε σε περίπτωση πλημμύρας» και παράλληλα να ενημερώσουν όλες τις τάξεις του σχολείου τους. Ο χρόνος που απαιτείται για την πραγμάτευση του συγκεκριμένου φύλλου εργασίας σε συνδυασμό με την αξιοποίηση υλικού του λογισμικού είναι (τουλάχιστον) δύο διδακτικές ώρες. |