|
Ζούμε με ασφάλεια στον τόπο μας
|
Φύλλο εργασίας 4: Ένα
«καυτό» πρόβλημα
|
Διδακτικοί Στόχοι |
Οι Μ:
|
Διακλαδικές Διασυνδέσεις |
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα της Γεωγραφία είναι οι ακόλουθες: |
Διαθεματικές Έννοιες |
Διάσταση: (η σταδιακή αντίληψη του χώρου και του χρόνου ως απαραίτητα στοιχείο για την ορθή αντιμετώπιση κινδύνων από φυσικά φαινόμενα) Επικοινωνία: (δημιουργία σχεδίων δράσης, δημιουργία ενημερωτικής αφίσας, επισκέψεις και ενημέρωση μαθητών και υπευθύνων) Μονάδα – Σύνολο: (ο συντονισμός ενεργειών των ατόμων αλλά και του συνόλου -π.χ. υπηρεσιών- για την πρόληψη κινδύνων από τα φυσικά φαινόμενα και τη σωστή αντιμετώπιση, η δράση των μαθητών για ευαισθητοποίηση και άλλων, η δημιουργία σχεδίων δράσης) Αλληλεπίδραση: (αλληλεπίδραση φυσικών φαινομένων και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος) |
Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες |
Οι Μ καλούνται να γράψουν τις απόψεις τους για το πώς μπορεί ο ήλιος να γίνει επικίνδυνος για την υγεία του ανθρώπου, αφού πρώτα ερευνήσουν στο λογισμικό την ενότητα που αφορά τον ήλιο. Ως προσανατολισμός παρουσιάζονται εικόνα και κείμενο από τη σχετική υποενότητα του λογισμικού. Στη συνέχεια οι ΜΟ ερευνούν:
Οι Μ ερευνούν στο λογισμικό και σε άλλες πηγές. Αφού ολοκληρώσουν την έρευνά τους ανακοινώνουν στην ολομέλεια της τάξης τα αποτελέσματα της αναζήτησής τους. Οι ΜΟ κατασκευάζουν αφίσα με θέμα "Προστατευόμαστε από τις επικίνδυνες ακτίνες του ήλιου" και ενημερώνουν τις άλλες τάξεις του σχολείου. Ο χρόνος που απαιτείται για την πραγμάτευση του συγκεκριμένου φύλλου εργασίας σε συνδυασμό με την αξιοποίηση υλικού του λογισμικού είναι (τουλάχιστον) δύο διδακτικές ώρες. |