|
Ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον
|
Φύλλο εργασίας 4: Φύση…ΣΟΣ
|
Διδακτικοί Στόχοι |
Οι Μ:
|
Διακλαδικές Διασυνδέσεις |
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα των Μαθηματικών είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα των Εικαστικών είναι οι ακόλουθες |
Διαθεματικές Έννοιες |
Αλληλεπίδραση, Σύστημα: (δραστηριότητες/πρακτικές/δράσεις ανθρώπων και έμβια στοιχεία ενός οικοσυστήματος) Επικοινωνία: δημιουργία αφίσας |
Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες |
Στην πρώτη δραστηριότητα οι Μ καλούνται να ερευνήσουν στο λογισμικό (μπορούν να επεκτείνουν την έρευνά τους και σε άλλες πηγές, π.χ. στο διαδίκτυο με λέξεις κλειδιά) για να ενημερωθούν και να καταγράψουν ποια ζώα της Ελλάδας κινδυνεύουν να εξαφανιστούν και ποιες ανθρώπινες δραστηριότητες δημιουργούν αυτό το περιβαλλοντικό πρόβλημα. Στη δεύτερη δραστηριότητα οι Μ εργάζονται ομαδικά και αξιοποιώντας τη σχετική ενότητα του λογισμικού κατασκευάζουν αφίσα με ζώα της Ελλάδας. Στην αφίσα παρουσιάζουν τους λόγους για τους οποίους κινδυνεύουν να εξαφανιστούν τα ζώα αυτά, με σκοπό να ενημερώσουν την κοινότητα του σχολείου τους. Ο χρόνος που απαιτείται για την πραγμάτευση του συγκεκριμένου φύλλου εργασίας σε συνδυασμό με την αξιοποίηση υλικού του λογισμικού είναι δύο διδακτικές ώρες. |