Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα Υλικό Χρηστών Υλικό Χρηστών Φωτόδεντρου
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Για να αξιολογήσετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
Είσοδος
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Biochemistry-English.pdf | 5.87 MB | Adobe PDF |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Δημιουργία Επιτραπέζιων Παιχνιδιών σε Θεματική Βιοχημείας στην Αγγλική Γλώσσα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το συγκεκριμένο υλικό αναπτύχθηκε με σκοπό οι μαθητές του Λυκείου να μπορούν με παιγνιώδη τρόπο να κάνουν επανάληψη την ύλη της Βιολογίας. Το συγκεκριμένο υλικό μπορεί να αποτελέσει διδακτικό υλικό με συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους που αναφέρονται αναλυτικά παρακάτω. Τα παραγόμενα επιτραπέζια παιχνίδια προτείνεται να χρησιμοποιούνται είτε τμηματικά, μετά την ολοκλήρωση της αντίστοιχης θεματικής ενότητας, είτε στο σύνολό τους, μετά την ολοκλήρωση όλων των θεματικών ενοτήτων. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στο μάθημα της αγγλικής γλώσσας, για να συμβάλλουν στην εκμάθηση Βιολογίας στη διεθνή αυτή γλώσσα, με την εφαρμογή της μεθόδου CLIL (Content and Language Integrated Learning).
Οι θεματικές ενότητες που κατηγοριοποιείται η ύλη αφορούν τα εξής θέματα: α) Πρωτεΐνες, β) Ένζυμα, γ) Νουκλεϊκά Οξέα, δ) Μοριακή Γενετική, ε) Υδατάνθρακες & Λιπίδια, στ) Κυτταρική Διαίρεση, ζ) Κύτταρο-Κυτταρικά Οργανίδια.
Τα επιτραπέζια παιχνίδια είναι τα εξής: σταυρόλεξα και τρία επιτραπέζια παιχνίδια γνώσεων “Prove your knowledge”, “Avoid them” και “Name it!”.
Επιδιωκόμενοι στόχοι:
I. Ενεργοποίηση των μαθητών για εκμάθηση της ύλης της Βιολογίας μέσω ενός πιο προσφιλή και παιγνιώδη τρόπου. Σε κάθε περίπτωση το υλικό στοχεύει σε γενικά και ειδικά μαθησιακά αποτελέσματα.
Ενδεικτικά αναφέρουμε στα γενικά μαθησιακά αποτελέσματα:
α) Την εξοικείωσή του μαθητή με τον επιστημονικό τρόπο σκέψης και την πρόκληση του ενδιαφέροντος του για αναζήτηση της γνώσης σε θέματα που αφορούν τη Βιολογία.
β) Tην ανάπτυξη της ικανότητας του μαθητή να συλλέγει πληροφορίες από επιστημονικές πηγές ή πλήρεις μελέτες αξιοποιώντας και την τεχνολογία της Πληροφορικής, όπου αυτό είναι δυνατό και τον έλεγχο πληροφοριών.
Ειδικότερα δε στα κεφάλαια:
1. Χημική Σύσταση του Κυττάρου
α) Τη δυνατότητα να αναφέρει τις σπουδαιότερες ομάδες βιολογικών μακρομορίων (πρωτεΐνες, νουκλεϊκά οξέα, υδατάνθρακες και λιπίδια) και τους δομικούς λίθους από τους οποίους αυτά αποτελούνται.
β) Την ικανότητα να διακρίνει ομοιότητες στον τρόπο με τον οποίο σχηματίζονται τα διάφορα είδη μακρομορίων.
2. Κύτταρο: Η θεμελιώδης μονάδα της ζωής
α) Να ταυτοποιεί τις δομές του ενός κυττάρου
β) Να διακρίνει τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ ενός φυτικού και ενός ζωικού κυττάρου.
γ) Να συσχετίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες των φυτικών και ζωικών κυττάρων με τις ανάγκες που δημιουργεί στους αντίστοιχους οργανισμούς το περιβάλλον στο οποίο ζουν.
3. Γενετική
α) Να αναγνωρίζει ότι το γονίδιο αποτελεί τμήμα του DNA.
β) Να περιγράφει τον τρόπο μεταβίβασης του γενετικού υλικού και έκφρασης της γενετικής πληροφορίας.
γ) Να διακρίνει τις διαφορές μίτωσης και μείωσης.
II. Εμπλουτισμός λεξιλογίου στην αγγλική γλώσσα και εξοικείωση με την αντίστοιχη επιστημονική ορολογία
III. Βελτίωση στην εκφορά γραπτού και προφορικού λόγου στην αγγλική γλώσσα
IV. Έκθεση των μαθητών σε αυθεντικά πολυτροπικά γλωσσικά περιβάλλοντα
V. Ομαδοσυνεργατικός τρόπος μάθησης
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 24-01-2020
|
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το συγκεκριμένο υλικό μπορεί να αποτελέσει διδακτικό υλικό με συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους. Τα παραγόμενα επιτραπέζια παιχνίδια προτείνεται να χρησιμοποιούνται είτε τμηματικά, μετά την ολοκλήρωση της αντίστοιχης θεματικής ενότητας, είτε στο σύνολό τους, μετά την ολοκλήρωση όλων των θεματικών ενοτήτων. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στο μάθημα της αγγλικής γλώσσας, για να συμβάλλουν στην εκμάθηση Βιολογίας στη διεθνή αυτή γλώσσα, με την εφαρμογή της μεθόδου CLIL (Content and Language Integrated Learning). Για την εφαρμογή του μπορούν να διατεθούν 3-6 διδακτικές ώρες.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1133
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/1133
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
16-17
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
Γ1-πολύ καλή γνώση
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
(5.73 MB)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά,
αγγλικά
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Βιολογία > Βιοχημεία > Ένζυμα
Αγγλικά > Επιστήμη και Τεχνολογία > Διαμεσολάβηση
Αγγλικά > Επιστήμη και Τεχνολογία > Διαμεσολάβηση
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Σύλληψη:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Δημιουργία:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Συγγραφή σεναρίου:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Πάροχος περιεχομένου:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Υπεύθυνος περιεχομένου:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Επιμέλεια περιεχομένου:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Δημιουργία πρωτότυπου έργου:
ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΧΡΥΣΗ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
Πάροχος μεταδεδομένων:
Επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων:
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
,
ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΧΡΥΣΗ
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
,
ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΧΡΥΣΗ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/1133
8525/1133
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneΣελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1133
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/ugc – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
Photodentro UGC v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.