Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα Υλικό Χρηστών Υλικό Χρηστών Φωτόδεντρου
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΕΡΑΤΩ: ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΜΥΡΝΗ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΚΤΕΝΟΥΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Για να αξιολογήσετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
Είσοδος
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Erato_mnimes_apo_ti_smirni.pdf | 940.11 kB | Adobe PDF |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Ερατώ: Μνήμες από τη Σμύρνη. Προσέγγιση εκτενούς λογοτεχνικού έργου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σενάριο βασίζεται στην προσέγγιση εκτενούς λογοτεχνικού έργου με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα της λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο. Το βιβλίο αναφέρεται στην κοσμοπολίτικη Σμύρνη πριν την καταστροφή, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στις μαθήτριες και στους μαθητές να γνωρίσουν τη Σμύρνη και να αναβιώσουν την ατμόσφαιρα μιας εποχής μέσα από την οπτική των ηρώων/ηρωίδων του βιβλίου. Κεντρική ηρωίδα είναι η Ερατώ και μέσα από αυτή ταξιδεύουμε στην κοσμοπολίτικη Σμύρνη, τα καταστήματα, τα ήθη και τα έθιμα, τις συνταγές, τα αρώματα και τις μουσικές…Τρυφερό βιβλίο που σου αφήνει στο τέλος μια γλυκόπικρη γεύση.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
Μιχάλη Μαρία
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 04-01-2024
|
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η προσέγγιση του λογοτεχνικού βιβλίου αποτελείται από τρεις φάσεις: Α φάση: πριν την ανάγνωση Β φάση: κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης Γ φάση: μετά την ανάγνωση Για κάθε φάση δίνονται ενδεικτικές δραστηριότητες. Οι δραστηριότητες δεν είναι δεσμευτικές. Έχουν ως στόχο να αποτελέσουν έμπνευση και να δώσουν ιδέες σε όποια/ο συνάδερφο αποφασίσει να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο λογοτεχνικό βιβλίο. Βασική φιλοσοφία του νέου προγράμματος σπουδών για το εκτενές λογοτεχνικό έργο αποτελεί η αποκλειστική ανάγνωση του εντός της σχολικής τάξης. Κατά συνέπεια, μετά την εκφραστική ανάγνωση κάθε κεφαλαίου, αφιερώνεται χρόνος για ελεύθερη συζήτηση με βάση τα θέματα που αναδύονται. Το κοινό ομαδικό φύλλο εργασίας (βλ. παράρτημα) που διατρέχει τη Β φάση συμπληρώνεται σταδιακά από τις μαθήτριες/τους μαθητές. Έχει ως στόχο να μπορούν να παρακολουθήσουν την εξέλιξη της πλοκής αλλά και πώς χτίζεται σταδιακά ο χαρακτήρας της ηρωίδας, καθώς προχωρά η ιστορία. Το βιβλίο μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για σύνδεση με την τοπική ιστορία στην περίπτωση που στην πόλη των μαθητριών/μαθητών έχουν καταφύγει Μικρασιάτες ή πρόσφυγες/προσφύγισσες από την ευρύτερη περιοχή μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/2907
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/2907
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9-14
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
(940 KB)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
φυλλομετρητής:
Internet Explorer,
Mozilla Firefox,
Safari,
Google Chrome,
Microsoft Edge
λειτουργικό σύστημα:
Windows XP,
Windows 2000,
Windows Vista,
Windows 7,
Windows 8,
Linux,
Windows 10,
Apple macOS,
Android OS
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Θέματα > Άνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες
Ιστορία > Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) > Κοινωνία και καθημερινή ζωή
Ιστορία > Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) > Κοινωνία και καθημερινή ζωή
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Μαρία Μιχάλη
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
Πάροχος μεταδεδομένων:
Επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων:
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
Μιχάλη Μαρία
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
Μιχάλη Μαρία
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/2907
8525/2907
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneΣελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/2907
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/ugc – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
Photodentro UGC v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.