Photodentro 2010-2023 Digital School Arts Theatre
LEARNING OBJECT
ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ftiaxnontas_parastasi_karagkiozi_v1.0.zip | 71.77 MB | Zip |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Φτιάχνοντας μια παράσταση Καραγκιόζη
DESCRIPTION
Άσκηση και ανοιχτή διαδραστική δραστηριότητα, για την εξοικείωση με το Θέατρο Σκιών / Καραγκιόζης και την ανοιχτή δημιουργία παραστάσεων από τους μαθητές. Κύριους στόχους του μαθησιακού αντικειμένου αποτελούν η αξιοποίηση του θεατρικού είδους του Θεάτρου Σκιών, η άμεση θεατρική παραγωγή και η δημιουργία αισθητικής εμπειρίας.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αναγνωρίσουν τις εικονιζόμενες φιγούρες του Θεάτρου Σκιών / Καραγκιόζης και να δημιουργήσουν τη δική τους θεατρική παράσταση Καραγκιόζη.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι δυνατόν να αξιοποιηθεί τόσο από τους μαθητές της προσχολικής ηλικίας (με σαφή υποστήριξη από τον εκπαιδευτικό) όσο και από τους μαθητές του Λυκείου (ατομικές / ομαδικές εργασίες, εργασίες project, βιωματικές παραστάσεις). Συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για οργάνωση βιωματικής παράστασης και αξιοποίησης του συνόλου των τεχνών.
Tο μαθησιακό αντικείμενο δύναται, επίσης, να αξιοποιηθεί, πέραν του πεδίου της Θεατρικής Αγωγής, και στη διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων (Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία), αφού προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης σκέψης και λόγου. Τέλος, μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο διαθεματικών δράσεων και εφαρμογών σε πολλά γνωστικά αντικείμενα (Εικαστικά, Μουσική, Γλώσσα, Πολιτισμικές δράσεις κ.ά.).
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10881
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10881
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
pre-primary,
primary,
lower secondary,
higher secondary,
special education
TYPICAL AGE RANGE
4-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(70.08 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Drama/Theater in Education (DiE/TiE)
( Θεατρικό Είδος )
LEARNING RESOURCE TYPE
open activity,
drill and practice
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to adapt and perform creatively
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to adapt and perform creatively
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Initiator:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Script writer:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
11/07/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
11/07/2019
VERSION
1.0
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
10/10/2019
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
11/07/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
11/07/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10881
8521/10881
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10881
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).