Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της αισθητικής αγωγής προκειμένου οι μαθητές να κατανοήσουν τα δυο είδη σχεδίου το ελεύθερο και το γραμμικό, να τα συγκρίνουν και να κατανοήσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές τους. Οι μαθητές μπορούν να χωρισθούν σε ομάδες και να αποδώσουν κάτι είτε ελεύθερα, όπως το θυμούνται ή το φαντάζονται ή το νιώθουν ή το θυμούνται, είτε γραμμικά, χρησιμοποιώντας χάρακα (υποδεκάμετρο), τρίγωνα (ορθογώνιο ισοσκελές και ορθογώνιο ανισοσκελές), διαβήτη και μοιρογνωμόνιο. Προαιρετικά μπορούν να εκθέσουν τα έργα τους στο σχολείο ή να τα αναρτήσουν στο ιστολόγιο του σχολείου τους. Στα πλαίσια της διαπολιτισμικής αγωγής, οι μαθητές μπορούν να συζητήσουν για το ρατσισμό, τη διαφορετικότητα και την καταπολέμηση των διακρίσεων.