Οι μαθητές στην ολομέλεια της τάξης τους παρακολουθούν ένα βίντεο που παρουσιάζει το νέο σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης, την ιστορία κατασκευής του και στη συνέχεια συζητούν την σημασία του στην οικονομική ανάπτυξη μιας πόλης. Στη συνέχεια οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των δύο ατόμων και αναζητούν στο διαδίκτυο φωτογραφίες και κείμενα του παλιού και του νέου σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης, με τις οποίες και συγκρίνουν τους δύο σταθμούς ως προς την αρχιτεκτονική, την αρμονία με τον περιβάλλοντα χώρο και την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης. Οι ίδιες ομάδες αναζητούν στο διαδίκτυο σχόλια επιβατών που αφορούν την λειτουργία του νέου σιδηροδρομικού σταθμού. Την επόμενη ώρα οι ίδιες ομάδες αναζητούν στο διαδίκτυο σύγχρονες φωτογραφίες άλλων σιδηροδρομικών σταθμών σε πόλεις της Ελλάδας, τους οποίους και σχολιάζουν ως προς την αρχιτεκτονική, την αρμονία με τον περιβάλλοντα χώρο και την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης στην οποία βρίσκονται. Στη συνέχεια οι ίδιες ομάδες αναζητούν σύγχρονους σιδηροδρομικούς σταθμούς άλλων χωρών και αναζητούν εκείνα τα στοιχεία, τα οποία συμβάλλουν στην καλή τους αρχιτεκτονική και στην λειτουργικότητά τους. Στο τέλος όλοι οι μαθητές στην ολομέλεια της τάξης τους παρουσιάζουν όλα τα παραπάνω στοιχεία που έχουν βρει με τις ομάδες τους και προτείνουν τρόπους βελτίωσης της αισθητικής και της λειτουργίας του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης.