Η εκπαιδευτική δραστηριότητα προτείνεται να είναι οργανωμένη σε φύλλα εργασίας, κατάλληλα σχεδιασμένα από τον εκπαιδευτικό. Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να την περιγράψουν. Στη συνέχεια, οι μαθητές ενθαρρύνονται να αναζητήσουν αντιπροσωπευτικό φωτογραφικό υλικό της αρχιτεκτονικής δημιουργίας των Μυκηναίων και να περιγράψουν τα χαρακτηριστικά της μυκηναϊκής τεχνοτροπίας. Επίσης, στο πλαίσιο Ερευνητικής Εργασίας, προτείνεται να εμπλακούν οι μαθητές σε δραστηριότητες συγκριτικής μελέτης της Μινωικής και Μυκηναϊκής αρχιτεκτονικής, ώστε να εντοπίσουν επιρροές, ομοιότητες ή/και διαφορές μεταξύ των δύο αρχαίων ελληνικών πολιτισμών. Τέλος, οι μαθητές καλούνται να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της έρευνάς τους σε μια συνθετική παρουσίαση η οποία θα περιλαμβάνει εικόνες συνοδευόμενες από σύντομές πληροφορίες.