Η εκπαιδευτική δραστηριότητα προτείνεται να είναι οργανωμένη σε φύλλα εργασίας, κατάλληλα σχεδιασμένα από τον εκπαιδευτικό. Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, αρχικά καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να συμμετάσχουν σε δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών με σκοπό την ανίχνευση, από τον εκπαιδευτικό, των πρότερων γνώσεών τους αναφορικά με το «αρχαίο ιερό των Δελφών». Στη συνέχεια, οι μαθητές ενθαρρύνονται να διεξάγουν ερευνητική εργασία ώστε να αναζητήσουν πρόσθετο φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με το υπό διερεύνηση θέμα. Ενδεικτικά, ως ειδικότερες θεματικές της έρευνας των μαθητών θα μπορούσαν να τεθούν οι ακόλουθες: α) σύντομο ιστορικό του ιερού χώρου των Δελφών, β) τα μνημεία του χώρου-αρχαιολογικές ανασκαφές, γ) σχετικές αναφορές-παραπομπές σε έργα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, δ) συνδεόμενοι μύθοι-μυθικά πρόσωπα, ε) εορταστικές αναπαραστάσεις, μουσικοί, αθλητικοί αγώνες στο ιερό των Δελφών, στ) καταγραφή των κυριότερων «ιερών χώρων» του αρχαίου ελληνικού κόσμου. Για τη μελέτη των μαθητών προτείνεται η αξιοποίηση των πληροφοριών και των ψηφιακών συλλογών που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ‘Αρχαιολογικού Μουσείου των Δελφών’ και του ‘Υπουργείου Πολιτισμού’. Το αποτέλεσμα της ερευνητικής εργασίας των ομάδων προτείνεται να παρουσιαστεί σε μια συνθετική έκθεση-παρουσίαση, εμπλουτισμένη με εικόνες και σύντομο ιστορικό κείμενο, στην ολομέλεια της τάξης.