Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τη διδασκαλία του κειμενικού τύπου της περιγραφής. Οι μαθητές, οργανωμένοι σε ομάδες, αποκωδικοποιούν την εικόνα και καταγράφουν τα στοιχεία της. Στη συνέχεια σχεδιάζουν και συνθέτουν την περιγραφή της με βάση κατευθύνσεις που δίνονται από τον εκπαιδευτικό και αφορούν το είδος της περιγραφής, την οπτική γωνία, τη δομή (μετάβαση από το γενικό στα επιμέρους στοιχεία) και τη γλώσσα. Οι ομάδες μαθητών παρουσιάζουν τα κείμενά τους και αιτιολογούν τις επιλογές τους στο διαδραστικό πίνακα ή με βιντεοπροβολέα. Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός μπορεί να τους ζητήσει να αφαιρέσουν ή να προσθέσουν επίθετα, να μεταβάλουν τη δομή ή κάποιο άλλο στοιχείο του κειμένου και κατόπιν να συζητήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι αλλαγές αυτές επιδρούν στο κείμενο. Στο τέλος της διαδικασίας οι μαθητές καταλήγουν σε συμπεράσματά σχετικά με τα χαρακτηριστικά ενός περιγραφικού κειμένου. Ως επέκταση, μπορούν να τροποποιήσουν το κείμενό τους προκειμένου να ενταχθεί σε συγκεκριμένη επικοινωνιακή περίσταση (π.χ. περιγραφή του τοπίου σε ένα φίλο). Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία της Ιστορίας και ειδικότερα της ενότητας των Πανελλήνιων αθλητικών αγώνων με στόχο οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις για τους Ολυμπιακούς αγώνες και να κατανοήσουν τη σημασία τους. Η μελέτη της εικόνας και άλλου σχετικού οπτικού υλικού συντελεί ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν εποπτεία του χώρου και να κατανοήσουν στοιχεία, όπως η εμβέλεια των αγώνων, το τελετουργικό, το αθλητικό ιδεώδες. Μπορούν να υποδυθούν ρόλους, όπως του επισκέπτη, του Ελλανοδίκη, του αθλητή που προετοιμάζεται για να λάβει μέρος σε αγώνα και να παρουσιάσουν δραματοποιημένα το σκεπτικό και τα συναισθήματά τους (ενσυναίσθηση).