Αναγνωριζω τα σωματικα σχηματα και τα επιπεδα του χωρου
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Άσκηση αντιστοίχισης με θέμα τα ανοικτά και τα κλειστά σωματικά σχήματα στα διαφορετικά επίπεδα του χώρου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εμπέδωση των εννοιών των ανοικτών και κλειστών σωματικών σχημάτων, καθώς και η αναγνώριση των επιπέδων του χώρου στα οποία πραγματοποιείται η κίνηση. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται έξι εικόνες με ανοικτά και κλειστά σωματικά σχήματα και δίνονται σε τυχαία σειρά οι λεζάντες με τους χαρακτηρισμούς τους (π.χ. «Ανοικτό σωματικό σχήμα στο μεσαίο επίπεδο»). Σκοπός της άσκησης είναι να αναγνωρίσουν οι μαθητές τον κάθε συνδυασμό σωματικού σχήματος και επιπέδου του χώρου και να αντιστοιχίσουν σωστά λεζάντες και εικόνες.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναφέρει ότι όλες οι φυσικές δραστηριότητες λαμβάνουν χώρα μέσα στα τρία επίπεδα του χώρου, με το σώμα να παίρνει κάποια συγκεκριμένη μορφή. Με αφορμή την ψηφιακή άσκηση, θα μπορούσαν, επίσης, να γίνουν πρακτικές εφαρμογές στο αντικείμενο της γυμναστικής και ιδιαίτερα στις ισορροπίες. Πιο αναλυτικά, αξιοποιώντας το μαθησιακό αντικείμενο στον χώρο άσκησης, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να ισορροπήσουν το σώμα τους σε τέσσερα, τρία, δύο ή ακόμη και σε ένα μόνο σημείο του σώματος. Οι ισορροπίες αυτές θα μπορούσαν να εμπλέκουν πόδια, γόνατα, χέρια, ισχία, λεκάνη, αγκώνες, κεφάλι ή κάποιο άλλο σημείο. Μέσω της πρακτικής εφαρμογής, οι μαθητές θα αναγνωρίσουν ότι οι ισορροπίες λαμβάνουν χώρα με το σώμα σε κλειστή ή ανοικτή θέση και στα τρία επίπεδα (χαμηλό, μεσαίο, υψηλό).


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 9
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
6002.245 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10563
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
15/11/2018
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή > Κινητικές δεξιότητες Motor skillsΚινητικές δεξιότητες > Επίγνωση σώματος Body awarenessΕπίγνωση σώματος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
παιδαγωγικός σχεδιασμός: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος περιεχομένου: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
επιστημονικός υπεύθυνος: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση: Σπύρος Κυριαζίδης [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ