Ειδη γραμμων στο φυσικο περιβαλλον
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ασκήσεις αντιστοίχισης και παζλ, με θέμα τις ποικίλες γραμμές, φανερές και κρυμμένες, στο φυσικό περιβάλλον. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της γραμμής και η αναγνώριση γραμμών στη φύση και τη ζωγραφική. Μέσα από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, αναζητούνται τα περιγράμματα, τα είδη και οι κατευθύνσεις των γραμμών σε λουλούδια, τοπία και λεπτομέρειες έργων ζωγραφικής. Παράλληλα, δημιουργούνται συσχετισμοί που συμβάλλουν στην κατανόηση της γραμμής τόσο ως στοιχείου της φύσης όσο και ως στοιχείου της σύνθεσης μιας εικόνας. Προς την κατεύθυνση αυτή συμβάλλουν, μάλιστα, αφενός η ανασύνθεση ενός δέντρου και ενός τοπίου σε μορφή παζλ και αφετέρου η προτεινόμενη ανοιχτή δραστηριότητα.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στην εισαγωγική προσέγγιση θεμάτων με περιεχόμενο τα μορφικά στοιχεία στη ζωγραφική και τη σχέση τους με φυσικό περιβάλλον. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, παρατηρούν, συγκρίνουν και απαντούν για τα είδη των γραμμών και των περιγραμμάτων που υπάρχουν στη φύση. Σε κάθε καρτέλα του αντικειμένου οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος και να εφαρμόσουν τη νέα γνώση στις ασκήσεις αντιστοίχισης και τα παζλ. Μέσα από συσχετισμούς εικόνων και γραμμών, διαμορφώνεται το ερέθισμα για εικαστική δράση. Σε ομάδες ή ατομικά οι μαθητές, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού τέχνης, επιλέγουν τρόπους δημιουργικής έκφρασης.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
5 - 9
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
29869.672 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10682
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρo LOR
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Painting PaintingPainting
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργός: Ανδρέας Κωστόπουλος
ειδήμων γνωστικού αντικειμένου: Ανδρέας Κωστόπουλος
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
παιδαγωγικός συντονιστής: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Ανδρέας Κωστόπουλος
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου, Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ